1a april!

april april din dumma sill! jag kan lura dig vart jag viiiill ;) haha.... yeye idsg är det söndag, ganska bakis sen igår :S blev way to much drinks lixom..men sen var det stenkan! skoj =) as usual! synd du intre kom in pernilla =P HAHAH..  mindre dricka nästa gng va gumman!!!  helt sleden idag, sov hos mormor inatt, lilla mormror ringde mig vid halv fyra va lide orolig, var e du? komer du! naw! hon kunnde inte sova förens jag kommit hem! fick lide dåligt samvete! sen låg där e macka i kylen och en lapp på där det stod:  Till Lina!, hon e såå söt :D älskar min mormor!! <3 snackat massa skit med mormor i dag och ätit mumsig frukost o middag! alltid lika uppskattat! kan verkligen snacka med henne om allt!
nu e jag hemma och ska snart krypa ner i sängen o vila huvudet!

så hemskt för kristoffer! körde ihjäl sig inatt, medans man stod på stenssons dansgolv het ovetandes om vad som hänt! sörjer med din familj! du var ju så snäll, varför? kan inte förstå sånt här..händer hela tiden tycker jag VILa i frid!


R.I.P kistoffer åkerberg!!!  =(


Kommentarer
Postat av: Pearlie

haha förlåt mig då.. haha behöver ju inte mobbs mig så =P hahaha pusssar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback