mums!

Lägger upp bild på min goda räksallad jag gjorde till lunch igår efter frisör besöket! i love schrimps!!!

Ny hårfärg!

Dags för frissan igen!
men denna gången blev det lite annan färg! la i lite mörkblonda och ljusbruna slingor i det blonda!! blev varmt och fint till mitt ansikte! väldigt nöjd med denna färgen =))

senaste....

Blir ju inte så ofta inlägg, men ibland tar jag mig tid så ;)
har jobbat,jobbat å jobbat.. men det visste ni ju redan =) var på bio med carro i fredes! drack ett glas vin på en bar och åt lite käk..såg taken 2! ettan var skit bra och likaså denna! den måste ni se!!! ett spännande kidnappningsdrama ....
på lördagen blev det lite shopping med annika på nova! en ny höst/vinter jacka inskaffades och två stickade tröjor , en mascara, och ett par leggins.... tog en god kaffe på espresso house .....
söndagen gick andree av sitt jobb, då kom han hit till mig på morgonen =) ses ju inte så mkt alltid!! åt frukost ihopa, vandrade i fogdaröds skogen. handlade lite mat och gjorde ett stor kok av kalops! tog ca tre h =) väldigt mysigt <3

Jacka!

Blev köpt idag, hoppas den håller mig lite varm i höst=)

Har man en snäll vän eller?

Idag kom söta Rebecka på besök för en kopp the och kanelbulle =) hon hade med sig en söt höstbukett <3 blev jätte glad!! åkte sedan med henne till stallet å mös med pållarna lite som skulle ryktas innan hovslagaern kom!

Höstpynt!

Alla årstider har sin charm å jag som är pysslig och gillar att dekorera har myst till det nu med! lägger upp någon bild på mitt "höst mys" var ute och plockade kastanjer i skogen igår och la i en fin korg jag hade, sen köpte jag små pumpor idag och dekorera med och en fin ljuslykta från blomsterverkstan =)

höst shopping...

Nu är det ju höst, mysigt endå! med alla fina färger på träden och tända ljus på kvällarna =)
Var på Väla härom dagen om skulle handla lite höstkläder... blev tre tröjor, en halsduk,skinnhandskar och ett par bruna stövlar=) var bara en jacka jag inte hittade, får bli i veckan...

det mesta blev köpt på MQ =)

lite shopping....

grekland............

Kreta 8 dgr! =))

Är nu hemkommen från kreta, hamnade på platanias en by utanför chania, tog ca en tjugo min med buss in till chania om man vill in där =) , vi åkte dit 1 dag...annars hade vi affärer restaurang, strand å havet bakom husknuten på hotellet=)

bodde på lägenhets hotell med pool och en bar, helt ok!

massa god mat, vin och solande och badande! en utflykt gjordes med till elafonossi, grekland maldiverna!! det finaste jag sett! det skall vara finare än thailand och alla andra exklusiva länder, så ni vet ;) klar ljust hav och lång grunt så man kunde gå till korallreven! kunde sitta mitt i havet och sola! och på små öar :) underbart var det!! tog 2h med bussen! åkte med ving dit, så sköna bussar ia.f och ett stopp uppe i bergen så man kunde äta och dricka lite... var ganska högt upp och brant :S

sen har vi shoppat lite! Jag hitta solbrillor, märket ray ban! snygga men fejk ;) sen en luis vuitton väska och en navel piercing!
sen spela vi lite kortspel på kvällarna och jag sprang efter katterna som gick runt där! såå goa små liv! man ville bara mata dem m.m. men man vet ju att det inte funkar, för en dag åker man ju hem igen :/ en svartis somna i mitt knä sista dagen, kunde knappt slita mig från henne!!

sen blev det lite taxfree handling på planet tillbaka! hade beställt stora toblerone chhoklad, en parfym och en baccardi: strawberry daiquiri! och en whisky till far!

slänger upp lite bilder så ni får en inblick om hur vi hade det... brände sig lite grann / fast man hade hög solfaktor, men sen bev man brun och fräsch=)