hej hopp!

här är det som vanligt, inte hänt nåt märkbart sen sist ;p tränat, jobbat typ....varit och fixat nya pass med, så vi har det inför en eventuell weekend =)  Jag körde ner till rebecka och tommy i höör i fredags! vi fikade på nybakt bröd och drack the =) fick träffa deras lilla Alma! så mysigt =) hoppas vi ses snart igen! <3
har städat 1,5 h idag, dock mer ytor att städa av nu när man bor större! Min kise har varit jätte mysig idag efter jag kom hem från jobb (gick av i morse) här kommer en söt liten bild!! och även en bild på vår blommor på köksbordet och min goda lax med sallad jag tillagade ikväll ;);)

Imorgon blir det bodypump kl 10..sen är jag och andree lediga ihopa då ska vi ut på lite nya ärenden, som vanligt!

25års partaj!

hej mina vänner!

i lördes hade jag mitt 25 års kalas! fyllde ju år på fredagen :) det kom ca 22 pers, men denna lägeneten sväljer ju massvis med folk fast man knappt trodde det!! den är iofs på 85kvm

jag hade beställt två smörgåstårtor , en med räkor och lax och en med skinka!  vi var i helsingör på måndagen och köpte vin och öl! har ju tjugo min dit med båt ;)

sen bakade jag choklad och citron cupcakes och pappa gjorde kladdkakor! kl 17 anlände folket! maten var god och det tyckte folket med! och vi drack och hade trevligt lyssna på musik då de gammla begett sig, bjöd ju både släkt och vänner....

jag fick massa fint, som jag länge kommer bevara i minnet!

* 120 min ansiktsbehandling inkl. frans&brynfärgning
*stor krukväxt
*trisslotter
*vinglas
*bodyshower+cream från the body shop

och av syrran fick jag 2 timmars islandshäst turridning på österlen med fika :D ser vi mkt framemot! <3

av andree fick jag på min födelsedag: rosor och en blus och örhängen!:)

syrran och lille mathilda sov över! så det blev en slappe dag med goda rester och tv tittande.... =)

p.a lägger upp några bilder på presenterna...

Nya koppar och bords löpare från INDISKA=)

besök!

Hade besök av Pappa i torsdes! vi åt middag och drack kaffe och åt morotskaka ;)

det var trevligt! vi fick en liten inflyttningspresent! två ugnsformar och lite snacks! jordnötter,popcorn och ahlgrensbilar=)

bild på mysiga ljus i vårt badrum ;)

första helgen i Mars

Nu går det mot vår, verkar det som ia.f på vädret =) skönt! påsk och vårmys!! det gillas!! snart fyller man år med och då blir det kalas =)

Nu ihelgen har vi varit lediga! skönt! har städat, röjt här och handlat (som vanligt) igår var vi på harrys och åt tre rätters och såg på bio! små citroner gula! tog bussen ner, så det blev en halvtimmes motion med mellan restaurangen och bion! men jävlar vad det blåser i helsingborg haha vi flög nästan i väg, men det är ju för det ligger vid havet

På Harrys blev det två glas rött, en toast skagen till förrätt, hamburgare med cheddar ost och dressing, pommes. och till dessert chockladfondant med vaniljglass och bär mmmm!! sjukt gott!! och bion sen var bra :)<3

Innan på dagen var vi i stan och kollade i affärer! köpte ett nagellack och puder på MakeupStore och ett kakfat på cervera samt nya bh:ar!! behövdes verkligen! inne på Change fick man fyra set för två! kanonas=)
Sen tog vi en kaffe inne på Zoegas butiken, fasiken vad det luktade gott där med nymalt kaffe!

Idag har vi varit och utforskat området på en promenad på ca en timme i den härliga vårsolen! sen blir det storhandling på COOP.

imorgon jobb igen men innan dess body pump kl:10.00 :-)

Sayonara!

F.R.O.M idag

går jag över på 100% på jobb då en annan slutar..... det tackar jag ju för :) 1000kr mer ca i kassan ;);)

Btw....här i denna byggnaden jobbar jag i Lund!