bränna,bränna !

yes,förbränna förbänna :D haha..det e härligt de! älskar o träna..hade velat träna varje dag om ja haft tid..men tiden e knapp! blir för d mesta 2-3 ggr i veckan ia.f! spinnade igår! fy tusan vad de gick snabbt :D ihhih det var skit kul ju, svetten rann, jag var dyng blöt :) men underbart! idag ska jag gå på aerobics+ lite styrka för magen! kl halv sju. najs...  Fint väder e det ute med, underbart! typ säkert minst 20 grader fan! nu e det fyra veckor kvar på praktiken =/ om man tar bort en vecka, för då är det kristihimmelfärds dag = lediga tors,fre.  lite små sorligt... hoppas man får bvra betyg av dem...:P o i skolan är det väl ca 7 riktiga veckor, man räknar ju inte in student veckan, för där händer d bara kul saker!

Nä nu ska jag gå o plugga, har två STORA och då menar jag STORA prov nästa onsdag =( ska kunna hela böckerna utan till (det är kursprov) FY FAN! läser jag inte nu, kommer jag aldrig klara dem!

*Mormor på fredag då =) äta god mat i trevligt sällskap! jag,syrran,mormor & morfar <3

Pusshaaaaaaaaaaaaaaaaj leverpastaaaaaaaaaaaaaj

Kommentarer
Postat av: Emma

Ses imorgon läls=) Får skjuts av Fredrik ner. Det där med att förbränna, är ju härligt! Vi kanske kan ut och springa en dag när jag är nere om du vill och orkar?=) jag är nere till tisdag. Pussss

2007-04-26 @ 18:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback