cara mia!

hejhej!
hoppas allt e lugnt.. haft en trevlig start på veckan vill ja ju lova..stenssons i lördes! förfest hos tessan! mkt roligt :D söndag- slappa! måndag var jag o becka o shoppade lite på nova! kul kul :D tramsiga as always :P haha... kul med bex som sällskap! <3 handla lite smink , kläder, & skor :) (hade ju presentkort :D)
på kvällen på måndag åkte jag hem till sofia i stehag! sov där, vaknade gick ut å red =) härlig runda i skogen!! sen när vi kom in begav vi oss med tåget till höör, skulle till min praktik och hälsa på dem o kränga baguette =) hihi såå göttsligt =P hehe.. sen gick vi hit jag mådde inte så bra hade ont i hals o mage =/ så vi la oss i sängen ngra timar o tog d lugnt, sen duscha vi gjorde oss snygga, tog tåget till lund (tåg hit o dit ) kolla på bio! såg Number 23, inte jätte bra, fatta inte så mkt.. helt klöddig.. men vi hade kul=) skratta åt allt (som vanligt) trodde vi såg numret 23 överallt sen haha.. ja om man sett filmen fattar man att det var läskigt!! haha fy fan va rädda vi va ! sen mötte en stinkande man, så sa fia: fan vad han luktade! värsta big tasty! haha big tasty heter ju en hamburgare på MC! ssom jag åt innan :P sen kuta vi till seven eleven, satt på internet och vänta på tåget, såg massa fula människor..=P se tog jag tog uteliggarens plats i tunnlen till tågen och tog åt mig äran o sjöng o spela haha (fast dock ej riktigt gitarr, utan musik via mobilen) gick ju utmärkt =) skämde nog ut oss lite, men skit samma.. vi hade d så kul..va helt flummiga heeeeeeeeeela tisdagen! men de är en dag och minas! NOLLORNAS DGA LIXOM ;)


hehe så det var trevligt..sen sov sofia här! och nu e jag ensam igen! hon kuta upp vid 9 och begav sig hemmåt, medans jag snarkade vidare!

ha de gott alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback