Fredag, Fredag! wooooooo!

yes då var det fredag igen..tiden går sjukt snabbt! vafan nu d det bara knappt 8 veckor kvar i skolan :D:D härligt!! fast bra om man vetat vad man skulle göra sen :S behöver jobb o pengar! tack
då är det 6 veckor kvar av min praktik.. lite små sorligt.. men men gött o ta studenten ;D då blir det balen den 2 juni med min kavaljer Denniscus!! hoppas det blir trevlgit och att klänningen blir söt och håret o sminket o naglarna bra!!! men d tror vi :) tessan e nog grym på att göra mitt hår :) sen e det skattkajten, liseberg, samba tåget, jägers m.m. =) en hel vecka med bara festande! då kan lärarna ta sog i röven att man kommer på lektionerna ;) hihi!
sen den 19e bär det av till bulle med tösena! det ska bli najs... massa sol/bad, shoppning, festande, slappande :D och med det bästa sällskapen man kan ha :) så juni ser rätt lovande ut ju !

längtar tills i slutet av Maj med, när Molly frisör ska göra hårförlängning på mig !!! :D blir nog bra, hon e jätte duktig :) ooh, vill ha sommar nu!
har nog minst 6 prov kvar nu i skolan (inte inkluderat de nationella:( innan slutet. fan va jobbigt! och körkolan e med kvar på halsen! hoppas ja klarar de snart!!!

nä nu ska jah göra annat... pernilla kommer ikv :) <3

PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback