Lovet e slut =`(

Hejhej!
jahapp..sista lediga dagen då... annandag påsk! heter väl så .känner mig inte så pigg, haft ont i halsen hela veckan, ont i kropp o nacke m.m... yr i huvudet :S vet inte vad det är, hoppas det går över snart bara! :( på lovet har det väl hänt en del, fats ja har oxå varit hemma själv o slappat mkt, och givetvis pluggat körteori o sånt.... synd jobbet inte ringt, hade vatt najs o tjäna lite cash! nu när man kunnat o allt! men men....
var hos sandra i lördes, käka nachos med guatemole =) såå gott! sen spela vi "körkorts spelet" jätte bra! där fanns alla monent, som finns i boken, så väljer man t.ex om trafikregler, så är där en berättar röst och bilder som snackar i typ tio min, sen kommer där ngra frågor man ska svara på! mkt lättare så! jag får lättare in det ia.f! har beställtt hem en cd-rom med liknande vägverkets frågor me..kommer i veckan! så d blir o sitta en del med det! o läsa i boken..*suck* fast ja kan det bättre! och det e bra! vill så gärna fixa det denna gången, jag gör verkligen ALLT!
bex var här hemma i går, kom körandes i en liten söt gul golf =P hehe... vi käka kex m ost ! och daim tårta :D såå sjukt gott! coh kolla på : Just like heaven! grymt bra, men sorlig-..nästan så man böla ju ...:( .. och idag har jag bara sovit länge,m glott tv o slappat! som vanligt på detta lovet =P hehe.. var nog välbehövligt... har stort eng prov imorron på typ 100 glosor..oooh! måste börja läsa snart...  Sis ringde inann, alltid lika trevligt! ska besöka henne mkt i sommar =) gå vid havet i H-stad =) sjukt nice-..

nä nu ska jag plocka lite tvätt!  Puss o kram
 - MINA BÄSTA VÄNNER =) SYRRAN O ZORRO! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej sis! Alltid trevligt å prata=) Hoppas julle lät dig sova bättre inatt, med tanke på att du skulle till skolan också!! Ha en bra dag, puss&kram emma&zorro-bus


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback