ofattbart! best day ever!

idag har min dag börjat bra =) ellen kom o hämta mig, vi körde till lund..det var vackert väder..skulle ha min upp skrivning! (3e ggn) efter många nervösa minuter så rätta jag det! 54 rätt:D:D:D jag böla så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, alla blev helt rädda jue..haha men jag bara skrek: det e glädje tårar! haha.. en kille fatta och log o sa grattis.. :P och min sk. dator kamrat blev oxå glad för min skull, hon såg hur nervös ja va innan, hon klarar med det, jag vill egentligen hon skulle rätta mitt prov, men d tyckte inte hon :P hihi och ut kuta jag till ellen + massa andra (pinsammt) grät o grät, kundne knappt andas..hehe tack ellen för du följde med! säkert d som gjorde d :) ja..MKT GLAD E JAG! och stolt över mig sj :P

så ja..sen har vädret varit bra, inga lektioner i skolan ida..bara dans uppvisning...:) fick student mössan :) passa bra..:) blev blond...:) ja..en bra dag va :D

ett steg närme körkortet! YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback