PLATINA!

yes..det e jag nu (nästan) efter ngra slingningar till =P hehe... min hår förlängnings typ hette : platina ia.f sa molly, den tyckte hon va finast till mig =) får väl lyda frissan :D hahah... men vafan man passar nog bäst i ljust ändå, lite ovant nu bara, man e van vid mörkare... blir en stor chock varje dag ispegeln på morronen, då tycker man d ser fruktansvärt ut ! men ja kommer vänja mig, blir bättre..:P ja snart e det dags för förlängningen!!! och BALEN! och studenten! och min uppkörning..! :S hoppas allt går bra ia.f...

har nyligen kommit hem från farmor, (detta var skrivet i lördes) varit på släktkalas..käkat smörgåstårta och morots kaka.. helt OK...
sitter i min fina rosa gina klänning :) den e söt.. eller snarare den e het..;) hahaha...
sitter o myser med julia nu.. hon e vacker den goa kisen :) och hon e helt såld på mig..hiih alltid efter mig...sötis...

jahapp... tråkig helg detta med..men MÅSTE spara min pengar.. student veckan e fan dyr! o snacka inte om balen.. får panik.. skulle börjat spara för längesedan.. men men hoppas jobbet ringer mkt nu!!!! kommer behöva pengar jue.. vill gärna köpa en bil sen ju...

 Nä nu måste ja sluta skriva ha en trevlig helg allihopa! sen kanske in tha week!


 old picture...=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback