2 timmars spänning

nu kanske jag ser lite mer hur jag ska gå tillväga med mitt liv,vart jag ska jobba och hur ska ja kunna bättra ngt på nåt sätt... jag vet oxå vem som är värd att satsa på och inte... och vem som INTE är en svärmorsdröm som hon uttryckte det! vissa saker var bra, detta året skulle allt vara sisådär.. men nästa år skulle det hända mycket bra. då började en ljus tid i mitt liv! så jag får väl stå ut så länge!

nu vet jag oxå när jag inte ska flytta, för gjorde jag det den tiden så var allt kört.. så tack för det =)


mycket mycket mer fick man veta, men delar inte med mig av allt, bara till mina nära!

och fick en underbar smekning på kinden av min mamma! <3

" If i could see you, i know that i would`nt let you go! I would have hold on to you forever! god, i miss you soo! "



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback