Höör igen

då var man hemma i höör igen..kanske inte känns jätte kul... men men.. haft jätte trevligt hos sis min! skrattat, snackat skit ,ätit gott ,shoppat, tränat satan :D så skönt d känns o ha rört på fläsket :P tränings passen var mkt roligare där än här hemma! trivs bra när jag är med henne! hon lagar så god o nyttig mat med : )
var på stan i dag med, handlade en present till en kompis! åt en baguette i stan idag med... o handlade ett presentpapper så ja shoppa inte till mig själv ;) haha sen körde jag hem vid fyra tiden .. rädd jag skulle komma fel! men hittade hem enda till dörren ju! blivit duktig på o köra :D

nu är det fredag och ja sitter hemma o tittar på lilla melodifestivalen.. finns inget o göra... ingen vill gå ut idag.. såå ja hoppas på något imorgon då!

nu ska ja mysa med emmas katt zorro vi passar! <3

citat av mig o emma " how do u do? "we burning, we burning" hahah ingen hade fattat om vi berättat :P

här är lite bilder från halmstad, från hennes lägenhet o när vi gick vid galgberget:




jag vet hon har världens största balkong för att vara till en liten 1.a haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback