Veckan so far...

Ciao!

hmm i denna veckan har det inte hänt så mkt än så länge... månd-tis var jag bara hemma o slöade... igår onsag kom min syster o hennes kompis ner från halmstad på besök! de skulle till malmöfestivalen, o kom in om mig! emma bjöd på grekisk sallad : ) det var ju gott! vi passar hennes katt nu i några veckor så nu har vi en stor katt farm här! haha...:S de renoverar henens lägenhet så... han kanske blir rädd då eller ngt...
 
senare på kvällen igår så tog jag o bex tåget till malmöfestivalen! det var ju NRJ In The Park! rätt kul! fast tyvärr började d ösregna o där stod vi rätt så lättklädda o inget paraply :S vad gör man? vi ville ju se det så där stod vi våta med regn i hela ansikltet! haha ! vi såg b.la danny,ola,petter o mange schmidt, o sen typ fyra artister från amerika det var skit bra men mins ej vad d hette... deras låtar har man hört på radio ia.f..

sen vid nio begav vi oss till espresso house! vi frös som fan..tog varsin stor choklad m grädde o marshmallows! vadå onyttigt? och en vanilj snäcka... sen inte nog med det efter vi suttit där ett tag, vid tio köpte vi varsin pölse! o vi kunnde inte bestämma oss vad vi skulle säga.. ehm..två bröd m en röd..eller nä..en röd o två bröd..haha guud va man kan skratta åt dess pölsarna =p typ som förra året med pernilla o christa..:P då hade vi oxå kul åt detta...
 vi kom hem vid en halv tolv till höör sen, då åkte vi hem till mig o sov i min stora säng! o vaknade 12.00 :D haha det var najs...

Idag ska jag ut o tvätta min lilla bil! o sen blir det väl sola solarium...

Bye so long!


image221

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback