H*Stad!

ja, då är man uppe i halmstad! har varit här uppe sen lördes! uppe at sis place!
i lördes kom ja hit körandes med min bil, låång väg att köra bara =/ vi gjorde oss iordning, skulle ut på nattklubb, kom inte in på det bästa stället, för ja var för ung..så fick bli B&B... blev inte så lång tid ute, var rätt trötta o tyckte d var kallt..så vi åkte hem o drack te! dagen efter hörde vi att det var värsta skjutadet o knivhuggandet på B&B efter vi gått hem! shit vilken tur vi hade :S o två dagar i rad nu har vi hört skottlossningar på emmas område andersberg! vi trodde bara d var smällare, men stod i tidningen d hade skjutit ngn här :S här bor ju massa utlänningar så inte så konstigt!! galna!!!

söndagen började med att vi körde o handlade massa mat till dagen, frukost ,lunch och middag! vi tog d rätt lugnt vi skulle ju julbaka =) gjorde pepparkakor, mozartskulor, o massa andra choklad sorter! o lyssna jul musik o så=)) sen åt vi good lax till middag=) sen sjöng vi kareoke haha o kolla tv o så...

måndagen gick vi på ett hårt friskis o svettis pass =P helt dyngblöta av svett haha! besökte RUSTA oxå, köpte en pläd till vovven i julklapp=) och en liten mini gran åt mej som ja ska ha i bilen :D med lampor o sånt i! dagens lunch blev lasagne rullar med spenat o keso! mm gott o nyttigt!

tisdags jobbade emma, ja låg hemma o mös med katten framför tvn! sen åter till affären o handla mat o så.. man märker hur dyrt d är med mat !! vi vill ju äta god o nyttig mat! på kvällen tillagdes tacos med massa grönt!

i onsdags blev d stan! handlade min sista julklapp! och det var till becks =) gick o kollade i klädaffärer o så, handade lite julkort och snygga smycken inne på Glitter som jag tänkte ha på nyår! lide glammiga=) fikade inne på ett café åt en god baguette med brieost! Sen handlade jag ju givetvis marie picassos singel ! hon är underbar, Typ min förebild eller nåt .

i torsdags (idag) har vi oxå varit o handlat dagens lunch o middag! och gått en lång runda på galgberget, dagens motionspass! och nu ska vi snart äta ska äta morotsbiffar med goood sallad med advokado o festost o så=)

sen ska vi kolla på Bonde söker fru när de är på semester!

i morgon på dagen beger jag mig hemmåt igen, mot lilla höör.. vad som händer i helgen märker vi..ska julpynta iaf! o posta mina julekort!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback