JulJägers =D

ja det var riktigt roligt, flummiga var vi *som vanligt* haha men roooligt =) träffa både nya vänner, nuvarande vänner o gammla godingar=) mkt trevligt!

förfest hemma hos Crille, Emelie har kommit hem från luxemburg så hon var oxå med oss =) mkt kul..lite klass träff över det hela: jag, emelie, ellen o carro :D

satt hemma hos tessan innan.. jag carro ellen tessan och jojjo! haha Johanna snodde min tomte luva ;) hihi...

Förfesten var najs.. jägers var najs... så ja en lyckad kväll=) och ja o carro lyckades tränga oss i matkön där ute till hamburgare! så fick fick lide snabbt! ;P fast d enda opositiva inne på jägers var att carro tvinga ihop mig med en ful nörd, som ja skulle dansa tryckare med! hahah vafan ja gjorde d, men d känndes inte kul:S

sen gick vi hem till Crille, käka markaroner haha! satt där till typ 05.00 sen gick vi hem..tog en timme för oss o gå hem..haha carro hade såå ont i sina fötter o vi bara gick o yra! somnade ca 07.00

Lägger upp lite bilder här nere.. ska lägga upp fler senare.. när ja får dem.. ( lägg märke till de bilderna där ja o ellen har skägg!! haha en slinga av mitt löshår rammla av, så vi fjönta oss lite hos mig innan på dagen ;)






Kommentarer
Postat av: Slellen

Ha ha ja de va ju tur man inte blev sååå full.. ;-P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback