Lugn helg för min del !

idag är det lördag, och vad gör jag? jo jag har legat vid tvn hela dagen =P just nu kollar ja på disney dags =D skit bra faktiskt! gammla goa tider !

imorse gjorde jag vid mina naglar hos katarina=) en grym o as snäll manikyrist! 460:- håller typ en månad o är finigt fina!

igår var vi hos Mackan, mysig stug/hus han hade! verkligen..satt där med gänget.. dem vanliga... trajvligt! ja var nyker o körde! de andra drack en del, men ja hade ju trevligt ändå =) massa fniss som alltid =P att man aldrig kan vara allvarlig! men hello people, thats me!!

haha..

imorgon ska ja in till eslöv, till Molly, sätta om löshår!! har tappat några st :S sen ska ja städa rum o toa imorgon =/ MÅSTE!  sen är det snart nyår!!!

f*n ont i nacken igen.. blir massage snart igen.. hatar detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback