Merry X-mas everybody..

God jul!!!

nu har vi kommit hem från Mormor o släkten... varje år är väl inte julen på topp, i år var den sådär, men fick mkt fint :) julmaten är super god, o man äter så mkt av allt så man blir propp mätt!!

igår var det lillejul, då kom farmor! då fick jag en choklad-ask och pengar!

idag kollade man först på kalle anka, sen bar det av till Eslöv...

Fick mkt fina klappar.. nu sak ja berätta tänkte ja... haha

Av Mormor&moffe: olivtvål,naomi campbells bodylotion, en body scrub och en modern vit ljusstake (typ böjd som en båge, skit snygg)
Av Moster o kusiner: En tryffelchoklad ask och ett knivset!
Av pappa: en tjovk brun vinter jacka (typ skidjacka) och en vit ratt muff :D
Av sis: En kattalmanacka, trosor, tjocka mys strumpor med figurer, ett sätt små skålar med underlägg som mn kan typ andvända till snacks eller tacos och en stor tavla med ett foto på Mamma i <3
Av Elli: skit snygga champange glas med guld spiraler på dem =)
Av beckis: Två mintgröna koppar och en burk med grönt te och en te-sil!
Av Linis: en skit stor vinröd ljuslykta med mönster på, kan ja inreda snygg i min lgh sen =)
Av Mikaela: En skrubb häst =P och ett sätt med duschkrämer o sånt.. och av henne kära mor fick jag en tomte prydnads sak =) ännu en till min gigantiska samling! hi hi

Sen ska jag fortfarande få av några vänner till =) ska bli spänannde hehe..

nu är det juljägers imorn : ) hoppas vi får roligt!

Puss på er små troll!



image547

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback