Shoppingtur & idolfinal!!!

idag har jag varit vaken sen kl 09.00! mikaela kom till mig för vi skulle till NovaLund.igen! haha e alltid där fan! skulle egntligen gått inne i lund me, men d ösregna :S o inte lätt o hitta parkering där o så.. o där finns mest på Nova!

väl inne på Nova blev d ju lite kläder inne på Gina! kan aldrig hålla mig!! handlade två koftor, skit snygga! likadana, en i röd och en i vit :) tre T-shirtar med märken på, skit snygga! och en glittrig kofta till nyår ifall man fryser lite! och sen en lång pösig grå tröja!

sen gick vi vidare .. och köpte julklappar till min syster o en del kompisar! en födelse pressent till Eleonore med! skit nöjd med den! tror hon kommer älska dem :) hade jag gjort ia.f! =P

sen gick vi o käkade, ngn toast med sallad till..gott! sen tog vi varsin smootie ! sjukt gott i min var där mosad mango,banan,vaniljyoggi o is.. MUMS! vi blev beroende!

vi var typ inne i alla affärer, finns så mkt! hon handlade oxå julklappar och ite till sig själv o så...

d ösrgena när vi körde, sjukt räligt o köra motorvägen då :S ser knappt något... slängde av henne hemma vid 16.30 ..,sen hem till mig själv! o nu sitter jag här nyduschad o klar! ska hem till lina & se IDOLFINALEN!!!

vinner ente marie, ska jag adrig se idol igen! då är det skandal.. tycke ju folk är rätt tondöva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback