uppdatering..

jaha då kommer julen med stormsteg! julafton om tre dagar..:S känns ente så! men men.. nu är det helg o jag är ledig o har det skönt! sis kommer hem idag, hon o zorro kise :D

Ja o Linis bytade klappar igår :D ska bli spännande o öppna min!

Idag var jag på massage, usch mådde kiss efteråt, hade så mkt spänningar o knutor (som vanligt) så fick smäll huvudvärk!! och blev helt yr, så decka när ja kom hem :S men d ska bli bättre i nacke o rygg om nån dag.. gick upp kl 08.00 duktigt av mig : ) har gått upp tidigt tre dagar nu... Good!

sen var jag o carro ute o gick en långis på 1,5 h =) känndes riktigt skönt! snacka o garva som vanligt =) kolla massa fina saker man vill köpa till sin egen lya !

några datum att se framemot =)

24 julafton :D
25 Juljägers =) såå roligt vi ska ha flickor!
29 nagel påbyggning!!! =D
31 Nyårs fest hemma hos crille : D kommer bli trevligt!!

Jag hoppas att jag kommer ha bättre tur nästa år.. hoppas på ett underbart 2008 för mig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback