19 bast!

hejhej!
idag blir man 19 år då ja.... tycker redan jag börjar se äldre ut i spegeln haha! :P
dagen börja med att jag blev väckt halv sju av pappa o poppe! fick pengar och tulpaner och ett presentkort på massage! :) allt najs... sen stack ja till praktiken (där jag stormtrivs med röv tjejerna haha ) coola som få! käka en god baguett och njöt ! synd det inte var sol idag bara! tack till alla som skickat fina sms idag :) slutade praktiken vid tre, stack hem dusha gjorde mig fin! dennis kom hit, fick röda rosor och ett present kort på GINA! blev mkt glad :D:D !! sen käka ja o pappa tacos, mkt gott!
sen kom höjdpunkten! 4 små flickor tittade förbi :) blev jäätte glad! hii..tack Sofia,Rebecka,Sandra och elli för fina presenter och fint sällskap :) ni gjorde min kväll! hoppas tårtan smakade :)
av mina töser fick Jag fick en fin blomma och pengar och spådoms böcker.... alltid välbehövligt!
Nu är snart dagen slut! kommer fler presenter i helgen och nästa vecka av släkt o så :) hiih. Sis kommer ihelgen!! saknar henne <3 min andra hälft! och teater med pärlan MIN! saknar henne oxå:) Lina (L) pernilla ;)

Älskar alla mina vänner! utan er är jag Nothing....


PUSS LINA
 
*Lite bilder på några av mina änglar här nedan.... de som  förgyllde min dag :)

 Elli sweetie (L)

 jag, pärlan och becka (L)

 fiiiia (nollan) (L)

 Sandra (L)






Kommentarer
Postat av: Slellen

Grattis igen underbaring!! :)

Postat av: fia

:) okej.. hihi! ta bort den heeeemska bilden gumman! NU!! japp, skoj va de. mm! på onsdag. längtat. hoppas de blir bättre.. pusspuss

2007-03-17 @ 09:50:18
URL: http://fiiiiiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback