Fan! =`(

fanfanfanfanfanfanFAAAAAAAAAAAAAAAAAAN! jag kan inte säga det tillräckligt många gånger.. e så jäkla ledsen,deppig irriterad, arg besviken på mig själv!! hur dålig får man vara??? oooooooooooooooooooh, varför varför? två gånger? vafan tredej gången gillt elelr? om inte så skiter jag i det!!!! jag som pluggat som fan! varför kan inte jag oxå flyta på ett bananskal som alla andra?? jag får alltid kämpa som fan för allt här i livet! e så trött! JA, jag e så sjukt trött på det... och jag ska alltid vara alla andra till mods, och va snäll o trevlig o bry mig! men får man ngt tillbaka? KNAPPT! ska sluta bry mig om andra snart....

har bara legat i sängen hela dagen, kommer fortsätta lägga mig där nu..känner inte för ngt, vill inte prata med ngn... bara dra täcket över huvudet och försvinna!!!!  iadg e jag TOTALT helt nere... och det är farligt....



Saknar min syster! varför kan du inte vara här?!? :(







¨

Kommentarer
Postat av: Slellen

Men Gumms! Det är kanske så, tredje ggn gillt! Du är inte alls dålig, du har bara otur och hamnar vid fel dator.. Tänk, det finns ju dom som gör det 7-8 ggr! Men de kommer inte du göra, för du fixar det nästa gång! Jag kan hjälpa dig :)

Postat av: Pearlie

Gumman.. du fixar d nästa gång.. utan tvekan.. du mkt bättre än vad du tror.. hjälper dig gärna gumman min..

Finns alltid bakom dig.. no mather what

2007-03-21 @ 19:04:37
URL: http://pearlies.blogg.se
Postat av: Estelle

Usch då, hade precis den känslan för inte så länge sedan.. Hoppas det blir bättre!

2007-03-24 @ 20:28:15
URL: http://estelles.blogg.se/
Postat av: Fia

du klarar de nästa gång gumman : ) ja ska ja va me dig. ditt lilla lyckopiller ; ) hihi! trevligt att talkas vid nu btw. heh! pusspuss hjärtat.

2007-03-27 @ 16:50:10
URL: http://fiiiiiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback