Födelsedag, teater .m.m

 Heeejheeej!

 Då har man fyllt år då ja! hade en trevlig kväll.. synd inte brossan hann komma  =( men  vi ses snart ia.f!

Tack igen för alla fina presenter o fint sällskap =) <3 bilder från min födelsedag finns här nedan..

Fick en pressent av anna o maria på praktien i fredes:D såå snälla e dem! Haha dom tycker jag e så rolig , för jag e så frispråkig :P ja säger allt till dom :P hahah, och sen e jag så speciell när ja snackar, (fast d har jag hört förr, så d vet jag redan haha) men jag var där tills de skulle stänga idag, så sa jag: ja har aldrig varit med om när ni stänger, det ska bli spänannde..haha o d bara garva, du e rolig du! Men de värsta var att jag var ärligt med det hahaha :D

Herregud! flippiga dagar på parkitken, de vill att jag ska fort.s praktisera där genom arbetsförmedlingen  sen efter gymnasiet, så får man några tusen imånaden, för de har ej råd att ge mig lön nu.. en lösning om man inte får annat jobb tills vidare... jag hade aldrig bytt bort denna praktik plats mot ngn annan i världen !!!

 

igår var jag på teater med familj+ pernilla gummsan!! trevligt kväll m god mat! men tyvärr gillade ingen av oss teatern! haha..usch drygt! men jag o pernilla lyckades smuggla in ngra cider, haha..försökte göra allt för att ha roligare :P haha.. fick pressent av henne igår med :D iiih, en jätte fin GIGANTISK kopp där det stod: your gourgerous på :P hiih.. sen två X-cider kactus/lime..svin goda!!!! tack honey :) <3

iadg blir det lide plugg ...:( så tråkigt...! men men...
 
hade velat världen skulle vara annorlunda, varför måste den vara såhär? skit jobbigt faktist... suck...

  Ha de najs, lixom! 

/Love Lina


 födelsedag

jag igen...

 fiiia !

 mee haha

 sandra

 bex!

 kvällens slut....


Ingen bild finnes på elli, haha hon ville nog inte vara med ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

de va liiite bättre ;) men du har fortfarande den fuuula bilden kvar :@ grrr! hihi.. ja kommer tjata tills du tar bort den.. pusspuss hun. älskar dig!

2007-03-18 @ 15:49:14
Postat av: Fia

de va liiite bättre ;) men du har fortfarande den fuuula bilden kvar :@ grrr! hihi.. ja kommer tjata tills du tar bort den.. pusspuss hun. älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback