Friday!!!

yippie!
kunnde det varit... tycker jag suttit hemma o ugglat flera helger i rad nu..:S finns knappt något o göra mer! :( men e helt trött med.. vet inte vad det är... skit bull... vill ha sommarlov NU!!! men men imorron e d stenkan ia.f! ska bli trevligt =) ett tag sedan man va på fylle partaj =P hehe! sen ska jag sova över hos mormor efteråt! hon bor i eslöv så.... Älskar min mormor & morfar jätte mkt! tack gode gud för att dem finns! <3
jaja här sitter man då i sin ensamhet..varit på praktiken idag, najs.. satt ute o solade på trädgårds möblerna =) sjukt härligt!!! man får sånna vår/sommar pirrkänslor i magen då...  nu e det påsklov btw! ubnderbart! sova länge o gotta sig :) hoppas man får jobba lite med! cash är aldrig fel! sen ska jag o sofia ha en heldag :) rida på pållarna, äta på mitt cafe! och bia :) längtar!

var ute o gick med vovven i skogen innan i kväll  var nästan iute en timme! mysigt! fast fick massa minnen i mitt huvudet.. sjukt jobbigt... saknar mamma jääääääääääätte mkt,  undrar hela tiden hur livet hade varit med henne här! vet att jag hade levt som en prinsessa! vatt lide lyckligt, haft d såå bra , allt hade gått som smort här i livet! behöver hennes kärlek!!! vill kunna kramas med henne, skratta med henne, bråka med henne, gråta med henne! o:( hon var min bästa vän o mitt allt =( fan mams! nu får man kämpa hårt för allt i livet, får inte så mkt hjälp, får klara mig på egen hand!! inte kul o bo hemma bara... får panik,kommer ja kunna få jobb? e lide rädd.. kan inte leva utan pengar? massa saker känns helt olösta just nu.. just nu kan jag faktiskt inte säga en sak som glädjer mig.. du gjorde mitt liv mamma! DU GJORDE MIG ! du kunnde väl stannat =( jäkla sjukdom!!!!

over and out...

Kommentarer
Postat av: Slellen

naaauw Laiiner, blir helt ledsen... :(
Du vet att jag finns för dig i vått och torrt iaf!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback