Hungrig!!!

hej alla barn nu e d barn programm..titta här vad tant Lina tar fram...:D sen var det slut!! hahahha

har nyss kommit hem från skolan slash körskolan... såå tråkigt! slutade fyra idag, eller ja jag gick halv fyra för jag fattade inte uppgiften :S sen begav jag mig ner till körskolan, där jag klarade de två sista testen på datorn! ÄNTLIGEN!!! så kanske är lite mer redo till nästa uppskrivning, och  kan de bättre hoppas jag. sen ska jag göra lite pärmar oxå inför uppskrivningen. =( Är jäääätte trött och jääätte hungrig, inte ätit på 7 timmar..känner hur yr jag e... Idag blir det inge träning för undantags skull.. hinner ej, klockan bara tickar, ska göra lide läxa sen käka sen duscha..sen blir de slappe framför tvn!!!
Och imorgon var det praktik igen då :) Trivs bra där. Nu ska jag gå.. ha de bra alla nötter!!!

/ Love Lina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback