Mätt :S

Halloj!

har nyss haft släktkalas! =) e jääääätte mätt! krängt massa smörgåstårta och kladdkaka! sjukt gott, men fett! nu har man smörgåstårta kvar som räcker en hel vecka...god mat då en vecka fram =) fast då MÅSTE man oxå vara på gymmet varje dag... vill ju inte bli fet! ha ha -fick lite presenter idag med typ: pengar,blommor, receptbok på kladdkakor=), vanliga glas,& whiskey glas!

inte tränat på mer än en vecka nu, så trögt, älskar o hålla igång! så längtar tills jag ska träna imororn.. blir nog dans och styrka..så det blir träning på 2,5 h! najs najs!

I helgen har jag annars inte gjort ngt spec, legat o slappat och kollat på tv! hel lugnt! fast jobbade ett långt pass igår! men cash cash!! ;) det var trevligt! älskar att jobba med helene :)

nä..nu ska jag beundra mina pengar ja fick idag! hahah

ha de gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till pengarna :D

2007-03-27 @ 16:55:49
Postat av: Therese

Skulle vilja ha lite åsikter om vad jag ska investera i för plagg till våren. Har lagt upp lite på bloggen, kommentera gärna och ge nya förslag. :)

Postat av: Lisa

lite trevligt med släktkalas :)

2007-03-28 @ 18:12:03
URL: http://liiiisaa.blogg.se
Postat av: Lias

like your blogg :)

2007-03-28 @ 18:12:16
URL: http://liiiisaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback