Najs, ja....det e najs!!! :P

har nyligen varit och tränat på glädjehuset från 18.30-20.45 :P det e länge ;) älskar att hålla igång! tränade först ute i gymmet en timme, dt var inte fel.. hihihi... sen dansade jag efteråt =) kul du kom mikaela! du skrämmer mig lia mkt varje gång :P nu har jag tryckt  i mig ngra rostmackor med brieost :P kanske mindre nyttigt, men vafan :D helt hungrig efter man tränat ju... Körde bil en liten sväng med pappa innan med, måste hålla igång det... teorin tar ja ju på körskolan.. såå bull =/ satt där 1,5 h idag.. bläää och det gick inte framåt på datan direkt...:S

sitter här o kollar på ett ljust blått tyg och en vit spets, det ska bli min balklänning sen :P hihi... moster ska sy!!! blir nog jääätte bra... Nu ska jag ut med hunden, sen duscha sen sooova!!!
Pusshaaaaaaaaaaaaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback