Snoppar e fula!

haha dagens samtalsämne =) på pratiken har det varit en sjuukt dag! bara snackat snoppar hahaa... stackars anna om hon inte får pille när hon vill DU! ;) haha (enligt maria) och maria berätta om när hon jobbade i klädesaffär att det kom in en gubbe som hade pung som hängde ner till benen haha..fy fan..hon bara såg en skrynklig rosa sak sa hon! haha :D sjuk dag..men roligt..åt en god skagen baguett och toblerone sen ;) MUMS!
Jag o pernilla snackade oxå snoppar idag hahaha. 2cm va det va ? hahha.. aja pernilla fattar :P och när pernilla jobbade för ett tag sedan, sa en 4-årig pojke till henne att: min snopp reser sig ibland! hahahha fan vad jag garvade, det var det värsta.. hon bara ok? där ser man :P haha... SJUKT!

Snart ska jag iväg o jobba med the old ones.... hoppas tiden går snabbt!
Har nyligen beställt håruppsättning till den 2a juni kl: 13.00 till balen :D najs.. Nu har jag bara bokning av naglar o sminkning kvar! men hon skulle höra av sig till mig!!! pengarna kommer gå fort som fan! men men ja vill ju vara fin :S
ha de gutt alla.. ska gå nu!

SWIM EASY LIXOM!

image7

Kommentarer
Postat av: Slellen

Du har blivigt utmanad =) kolla min blogg för info :D

Postat av: Anonym

snoppar rockar, du önskar bara du kunde få mer!

2007-03-08 @ 19:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback