Stressig dag...

hejhej =)
här sitter man då ÄNTLIGEN ner på rumpan, för typ första ggn på hela dagen.
har fan flugit omkring som en tosse hela dagen., från det att jag började praktiken 09.00 där det fanns mkt o göra idag, blev helt slut och fick as ont i fötterna!!!! :( sen krängde man en sjukt stor o god räkbakelse! men blev mätt så jag trodde ja skulle kräka...
sen kommer  carro in vid 15.00 beger oss in till Lund med mina värkande feets!!! skulle handla en present till Emelie (som ska ha 20års fest nästa helg) var det tänk, men nädå man shoppar ju upp sig lite till!!! nu e fan studebidraget slut :( faan att man inte kan hålla i pengarna! måste verkligen spara d ja har :S
men men ja handla najs grejer i.af... man älskar ju bara kläder,smink o skor!! så e d det ju..tyvärr!
jag shoppade b.la...
* en rosa klänning/top på Gina (skit söt)
* en svart t-shirt med guldtryck på Gina
*en vit luvtröja på veromoda
*ett par super snygga Björn Borg trosor :D i love them!
*Present till Emelie
*Present till syrran
*Lösnaglar
*labello läppbalm+ shell party feets "inlägg till klackskor :P
* och lite godis :P
fanns sjukt mkt billiga koftor och byxor på veromoda! man ville bara ha!!! men nej, det går ju inte..=/
Nu ska jag fan gå o lägga mig, e jäääätte trött och har värsta träningsvärken från igår, man styrke tränade ju flitigt :) hihi...Och måste ju orka morgon dagen med! Man ska ju på inflyttnings ferre :)
ha de najs alla!

S E E Y A A :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback