Dont wanna be ME right now...

jaha..tiden rusar! snart utgång i skolan då ja..veckorna dit är fullspeckade :/ srress!!! massa prov som ska göras nästa vecka, halka och stadskörning + körlektioner inför uppkörningen!!! handla allt klart till studenten! fixa bal biljett& balen!! på möte hos chefen! oooh, hinner inte med ngt annat än och jäkta..usch! och pengarnna susar iväg inför student och körskolan! shiit asså :S e skyldig körskolan e hel del! blir stressad av pengar oxå, när man inte har så mkt mer. så här får d ju inte vara.. träningen sackar efter och sömnen blir mindre =( inte hunnit sola heller! skulle ju va brun till studenten, köpte ju ett tio kort solning vafan!!
*tar ett djupt andetag*
vill gärna ha hem information om EXAKT allt som händer på student dagen, tider o rubbet! och om bal dagen och uppkörnings inbetalningskort!! kan de komma på posten snart! gaaah!

idag har jag haft min sista praktik..=/ lita sorligt>! men ska hälsa på dem en del! skulle lämna en bild på mig från balen till dem sen :P hehe.. gav dem en fin blomma, och fick en fin blomma tillbaka :P hehe... efter praktiken kuta ja o becka in ti lund handla present, blev ju kuliga presenter :D haha! stressa som fan, och kom hem nu kl åtta =( snart in i duschen, sen plugga sen sova, för det behöver jag! *djup andetag igen*

see yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback