Fest,sjukdom m..m..

halloj!
så har ännu en helg gått, fan vad tiden springer iväg! hinner knappt tänka... börjar bättra mig från min influensa nu. skönt! varit jätte kass hela veckan..:( tråkigt.. men kan dock fort.f inte lukta eller smaka ngt..=/

var på tessans 20års fest ute i billinge igår! ja o rebecka körde dit, jag kunde inte dricka p.ga min sjukdom.. och becka p.ga av att hon körde! maten var jätte god, trevliga männsikor, sjuka lekar m.m.:P hehe..tur man slapp va med ;P hehe... det blev lite dans med,men ja kännde sen att det var precis vad jag klarade av ,började hosta som fan så ja trodde jag skulle dö! =/ vi tog bilen o körde hem vid halv elva, var nog lika bra, var helt uttmattad och somnade direkt typ.. När ja vaknade vid tio, kännde jag mig utvilad och mkt bättre =) najs! måste ju gå i skolan denna veckan, lide mkt nu i slutet !!
aja... tack för igår ia.f hoppas blomman uppskattades! :D
då går man tre dagar denna vecka =) skönt! sen e d lååång helg! kristi himmelfärds dag! och då blir d tåget upp ti halmstad! besöka syrran o katten :) se vad vi hittar på! Finns ju rätt mycket o hitta på i halmstad om man säger så =) hiih...  hade inte tvekat att flytta dit!! på sommaren vimmlar det ju av fester, konserter, m.m. =) massa öppet i stan, och havet!! tylesand! härligt!
nä nu ska jag fortsätta kolla på wallander, sen sova... skola imorron jue...


det e skönt o ha vänner...=) guud vad man uppskattar dem !



- syrran har ju en speciell plats i mitt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback