much happening...

yes its really is!!!
8 dagar till min hårförlänging =D ska bli svin kul o få långt hår!!! iiiih,
10 dagar till student balen =) den är längtad.. ska bli kul o bli så fin för en da =) lockar i håret, fin uppsättning med pärlor, påbyggda naglar, sminkad av en makeup artist, bära en oemotståndlig ljusblå klänning :D!!!
15 dagar till ja... dagen D =) iiih! nervöst! :S hoppas hoppas !!!
20 dagar tills samba tåget :D kul som fan!
och 22 dagar tills den stoora studenten! ska bli skönt att äntligen slippa skolan, få pressenter ,träffa släkten, mys och ja massa kul! komma ut i arbetslivet!
26 dagar till vår efterlängtade bulgarien trip! så härligt! jag,becka,nilla & tessan! <3
sen när jag kommer hem blir det jobb och åhus , m.m... hoppas på en trevli sommar med fint väder!

.... men vägen till allt känns kämpig trots allt, har två stora prov kvar och en stort muntligt tal i svenska B.. mkt och stå i här hemma och massa körlektioner...  har halka på måndag BTW... hoppas jag inte flyger åt helvete =P

vi har de sista praktikdagarna denna veckan! får köpa en fin blomma till dem! sen på fredag blir det Nova Lund m rebecka, handla en present o så...

Helgen som kommer blir najs, pernillas 20 års fest! cowboy & indian tema! får väl ta o va en cowgirl lr ngt ;) hehe
Nä om man skulle gå o plugga lite till.. jag ser framemot  the summer of 2007!!!



                                                                 image41


Kommentarer
Postat av: Emma

Skit bra att du fixade provet så bra läls! Du kan bara du vill ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback