Pernillas dag!

hejhejhejhejhej!!!!
nyss varit o tränat o solat =) sjukt skönt, men när man e  bakis e d inte skönt, va helt skakig, svettades för lilla minsta och tömde flera vatten flaskor! haha usch :S trodde ja skulle svimma... nu sitter ja här nyss ätit tacos! gott, ska duscha o sen pluugga =/ dryyyyygt
-Igår var man på pernillas 20års fest! jätte skoj hade vi =) vi blev uppdelade i fyra lag, vid fyra bord, trevliga folk =) varje bord hade an lapp där de stod va vi skulle utföra innan kl 21.00 vi skulle sjunga snapsvisor inför alla, betsämma en lek och berätta en historia om pernilla! alla borden hade olika lekar o så på sina papper.. jag blev utvald till en lek, lite nervös först =P hehe men d gick ju bra, ja vann ;) man skulle "suga" en liten pappers bit, o försöka hålla kvar dne på läppen och skicka vidare runt i en ring, alla loosa vafan :P haha jag vann en snaps ts med pernilla :D och ett glatt humör :D vi fick korv m bröd..yammie ;) pölse haha! och det fanns gott godis, god dricka bra musik! ja lyckad fest pernilla! hoppas våra presenter uppskattades, ja digga grisen ;) hahha!

-synd du skulle bli så upprörd bara =( det var INTE shysst! jag skulle aldirg göra så, hoppas du alltid kommer veta d !

ha d bra alla,, imoron skola igen..typ sista riktiga veckan :D det e najs iaf!
bilder från igår här nedan...:)

Kommentarer
Postat av: Pearlie

tack gumman.. presenterna va skit bra=) haha diggade grisen som fan =) haha kommer ha en aldeles spec plats på min framtida toalätt :D haha pusssar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback