Shopping+ fettförbränning!

tjaaao..
jahjapp..yterliggare en helg har passerat! hm inte gjort så mkt..var hemma hos min kära vän Elli i fredes :) <3 såg en bra surfare film :)
ilördes kom bex med sin gula golf och hämtade mig, vi skulle till center syd och shoppa:D kul var det! jag handlade klart mina student kläder, lite linne och ett par shoes! dyra grejer som fan!!! :S men men... vi såg massa kul männsikor och tramsade som vanligt... säger bara "shake what your mama gave ya" haha bara vi som fattar :P sen käka jag en grekisk sallad :) o Rebecka på burger king! haha jag försöker vara så nyttig som möjligt! vill ju att bal klänningen ska passa fort.f! så d blir nyttig mat o hård träning som gäller nu :P
på tal om hård träning, så var jag och trampade spå fett förbrännings maskinen idag på glädje, snacka om svett o tårar! haha.. plågade mig själv i nästan en timme, sen träna ja lite mage.. sen fick det bli relax i solariumet :) najs...

Nä..om man skulle se om man hade ngn oklar läxa?

nedräkningen har börjat.... :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja de blir till Turkiet, 1 vecka =) Så härligt så! =)

Postat av: Emma

Krya på dig läls!<3 mi å zorrs tänker på di.

2007-05-10 @ 20:04:24
URL: http://emma85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback