Tisdag kväll...

hej hopp!
jaha..denna dagen började med en filmstund på engelskan! såg holiday lide bra film!!!
Och Jude law han e ju såå snygg ;) hehe.. fick reda på min betyg.. hade fått G på reading and listening! och VG på speaking och writing :) brukar vara bra på uppsatser, men betyet blev G, för mina vanliga prov från boken hade ja ej pluggat på, så där fick ja aldrig bra :P lide synd, annars hade ja kunnat få Vg!  men men...  Fick reda på mitt projekt arbete oxå, Vg där! ville ha MVG, för mitt var ju skit bra! men nädå, kommer aldrig få mvg i hela mitt liv i ett betyg!!!  men kommer gå¨ut med en 12 VG, och det är ändå bra... fats med nått Ig :S men har faktiskt föröskt med dem, och har ej lyckats! mer kan man inte göra! kanske ska tenta upp ett i augusti iaf! det e gratis, så vafan...
undrar om ja får VG i psykologi!! hoppas,hoppas! jag tycker d e lide intresaant, blir spännande! :P ikväll har ja varit på grappa o ätit god mat med pernilla,tessan och rebecka! trevligt! o skönt väder! ja åt en potatisgratäng och biff m feta och oliver och vitlöks bröd! mkt najs! vi kollade igenom taxfree häftet, ska beställa lite sprit och en lacoste parfym och toblerone ;) mmm, toble e ett måste :D haha! vi sa vi skulle köpa med oss midsommar mat och en midsommar stång och sverige flaggor och så, så vi oxå kan ha d mysigt på midsommarafton=) det firas ju i bulgarien för vår del! ja, nu e det tre veckor kvar, vi all e jätte taggade......

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback