Valborg!

Tjiiiingeliiiing!
jahapp, då har valborg oxå susat förbi, jädrar i det vad tiden går snabbt! men göttsligt e de ;) mm, jaa hmm valborg var inte så kul.. tror inte det blev som någon av oss hade tänkt!! vaknade först med sjuk hemsk nackspärr!! som fort.f sitter i kan knappt röra mig =( så jag trodde jag skulle stanna hemma, men sen sket ja i det och stack med ändå trots mina värkar!!! så när jag var på väg till lund och skulle möta pernilla, så ringer hon o säger att där inte var plats i taxin! de trodde att jag antagligen skulle stanna hemma..:S så då fick vi slänga oss på luren o ringa taxi o boka en till!! där var fullt men de kunnde fixa en liten bil! gött! så boka ja o pernilla den, var skit rädda för dte skulle kosta som fan! Det blev burger king käk för mig o pernilla  kanske inte jätte gott =p  , pernilla stackaren var skit stressad när jag kom, och hon hade haft näsblod inan med usch vilken dag! och rå kallt var det!!! sen tog vi tåg o buss till stockamöllan! mötte elisabeth och hämta upp tessan! sen åkte vi på försfest, (den skulle vara utomhus, och de visste inte vi!!!) så vi tog vår dricka och gick in i deras hus ):P haha satte oss där själva, vi 4 och drack o lyssna på musik.. de andra undra nog vilka otrevliga människor vi va :P men vi palla inte frysa ju!! jag o pernilla käkade plättar med sylt och sprut grädde, som vi köpte på ica :D gott hehe .sen vid kvart i elva kom min o pernillas taxi! som tur var blev de klödd med deras andras skjuts, så tessan o elis åkte i vår taxi, då blev d genast billigare :) sen kom vi till Björka loge! sjuuuuukt mkt folk, och kallt! och där fanns typ ja.jag skojar inte 30 platser i garderoben på hela stället!!!! så vi fick ha våra jackor o grejer med oss på dansgolvet! kul va ? sinnes,,, pernilla fick muta en tjej efter en timmes jobb att hänga sin gigantiska väska för 70 spänn..sjukt..jävla idiooter!!! så arga vi var, och trångt var där inne och inget kul folk! så ja o pernilla åkte hem redan vid ett ,halv två.. det söög! det enda roliga var att träffa vännerna...så idag slappar man! gött...
då e det skola imorron...två prov oxå BTW....:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback