goodbye weeekend!

ja då var denna lilla helg oxå finish...

men men nu har ja tagit d lugnt två helger, kan behövas... sparar pengar oxå... mina kära helg börja med att jag stack o hämta lina på stationen efter jobbet på fredagen, ehm ja efter ett tag börja bilen hoppa som fan, jag fråga lina: vad händer? lina svarar: eh, asså linis du håller på o få bensin stopp! jag bara: VA??? Lina bara: jaaa!! jag bara: aaaaah, vi kör fort som fan! haha men vi klarade oss ej :O bilen dog ut mitt i vägen efter konsum haha fy fan va vi skrattade, fick rulla in den till kanten o sätta på varningsblinkersen, inga jävlar stanna till oss! o till slut kommer snälle HANSSON med bensin i en dunk o en tratt o tankar bilen, sjukt pinsammt! men dö snällt av han! så vi kom hem ;) haha minne för livet detta!

sen kom vi hem till hennes palats! vi tillagade lax m potatis och en supergod sås som bestod av creme bonjour m stekt svamp (min ide` ;) sjukt gott, o mätta blev vi! sen kolla vi IDOL som var fruktansvärt!! hur fan kan amanda va kvar?? skandal skandal säger vi bara.. krängde en påse chips till detta föresten =) o tramsade oss o snacka jobbsnack som vanlgit haha !

Lördagen, sov lääänge! var ledig! stack hem till bror Micke, körde till höörs nya CITY GROSS! stor handlade , skulle hjälpa han lite o välja mat! blev 6 kassar med hem ! ahah sinnes, men kul hade vi!

ja handla själv lite oxå, 6 glas med stjärnor på! och gråa tallrikar o skålar med stjärnor på :) o en noblesse och julklapp till linis =D

sen åkte vi hem, sjukt tungt o bära! packade upp o bara satt o degade i soffan, sen stack ja hem duschade, hämta lina, stack till micke igen! kolla tv käka chips o spela på nätet! naaaaaajs!

sen stack vi hem till lina o sov! båda två började kl 07.00 imorse :S Lina fick fan dra upp mig! haha sjukt morgon trött :P sen körde vi till jobbet. sade farväl då hon skulle in på Fyrklövern och jag in på Daggkåpan!

o nu sitter jag här, trött som fan! väntar på Mikaela ska komma :) ska ner o kolla på höörs killarna som ska spela hockey! o sen ska vi gå en promenad! sen ska hon schlafa hos mig =D guud va mkt man kan hinna med på en helg!

intervju imorgon i eslöv..sen jobb 15.30-21.00


see yaa! *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback