Jägggggan woohohoho

igår var det jägers , jag o ett flera andra trevliga människor =) grymt kul var det!
förfest hos crille igen, i sätoffta, nära & bra! drack en flaska vitt igen, känns mildast för min mage! haha under kvällens gång var ja rätt galen på o dansa =P dansade röven av mig innan jägers haha! buggade med hansson o Crille som fan :P haha men d var roligt, o skulle lära mina vänner mina aerobics steg! haha d gick som d gick ;P vid tolv begav vi oss till jägers, tur du inte blev för full igår carro =) där inne dansa vi som fan, sjukt trångt o många mer lr mindre läskiga typer! (utklädda p.ga halloween)

på vägen hem var vi galna, spelade in en video på min mobil och sjöng o stannade vid hästhagarna om mös m pållarna =)) d tog en timme nästan att komma hem till carro! haha fan vad vi går långsamt carro :P


i fredes var ja med min linis på T9! tog varsin röd drink, tog d bara lugnt! d var naaajs =) fast sen blev d bråk o det kom massa snut bilar =/


(bilder från helgen här nedan)


Kommentarer
Postat av: carroo

thaanks för en jädrans nice kväll:D haha

2007-11-05 @ 21:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback