Jobb.träning.frissan.prov!

jaha då e denna veckan snart slut, helgen e ju här :) blir en lugn fredag ,ska sitta ngra st hos carro o se idol =) mys!

i veckan har jag jobbat som vanligt.. och gått gredvid i löberöd inom hemtjänsten...

träningen har ja kommit igång med redit igen:) underbart! mår bäst då! kanske blir av me de kilon man gått upp nu för man festat så möed! haha ..

tränade tisdag- stod på vibrations brädan en halv timme, shit vilken träningsvärk :) efteråt ett danspass!

onsdag- hårt step pass!!

torsdag- hårt aerobics pass! :D

såå nöjd nu!

idag har jag varit hos Molly frisör! skulle sätta i mitt löshår igen! hon hade behandlat d med oljor o tonat d ljusare igen, mitt hår blir visst grönt sa hon :S vi trodde vi hade för mkt koppar i vattnet här hemma som gjorde d så :S skit drygt, kommer få färga om de typ var gång ja e hos henne!

hon spraya i massa godheter o glans i mitt hår o platta det så fint, så nu mår jag som en prinsessa :)
köpte en bra borste som heter extensions, bra för löshåret, och en ny hårinpackning+ ett ny produkt de fått in på salongen: MATRIX, svart faska. Man sprayar i håret inan man plattar det, d skyddar och blir super lent o glansigt o mjukt! Vad besöket gick på behöver vi inte ta upp här :)

sen efteråt körde ja till kärråkra, i eslöv, skulle på delegerings kurs! sen skulle man skriva ett test efteråt :S tyckte inte ja kunnde d jätte bra, men de var så snälla så de sa vi sätter ett G på lilla lina oxå (A) hehe! så blev glad, nu kan ja jobba själv i hemvården, och ge mediciner överallt i hela esöv! gäller dock inte i höör!

nu ska ja snart käka, sen hem till carro ju! tycker helgen börjat bra än så länge.. brukar inte ha mkt tur..

imorgon fest hos Linis! ska bli rooooolllligggt...

här nere bilder på mina frisör produkter :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback