Ledig. Novalund.

ja då var man ledig idag, innan man jobbar hela långa helgen!
gick upp i nåt så när tid . tog min bil till nova Lund! handla extremt mkt, så ja har ångest nu =/ men vafan ja har ju jobbat i hop mina egna pengar!

ja gick där inne ungefär 3 timmar. om ni e nyfikna kan ja berätta vad jag handlade:

handla lite hudvårds produkter inne på apoteket. pressenter till lina och rebecka som har fyllt och fyller år =). Ett par bruna stövlar, skit fina =). ett par svarta pumps i siden tyg med rosett inne på DinSko. en ny tjock brun vinterjacka inne på intersport+ nya träningsbyxor och ett svart/rött linne från NIKE (svin dyrt!! men lär ju hålla länge) och inne på stadium handlade jag ett par svarta reebock skor som ja ska ha till träningen(haft mina andra sen femman! haha. sinnes)

sen handlade jag tre halsband inne på glitter. i en annan affär en hel del julkort!. kajal och en läppglans plum n ´plump tror ja det hette, ska ge en tjockare läppar :p

en visit på GinaTricot oxå, jadå!! ett glittrigt linne, en brun tunnika, 2par strumpbyxor/knee socks och ett brett svart bälte. sen på H&m fynda jag lite nässdukar! haha, lösögonfransar och en hot n´straight gel till håret från loreal!

sen på vägen ut blirr d alltid Skopunkten=) där hitta ja faktiskt årets vinterkängor!! svarta med grått ludd innuti, hyffsat billiga.

sen skulle jag bege mig hem till Linis som väntade på mig i höör, köpte med mig en fralla och en drick yoggi! ett perfekt slut!

nu e jag rätt så trött, missade träningen =( synd, men nästa gång jag tränar ska ja ha min nya outfit!! :D

(bilder på mina nya tränings grejer här nedan...)


BYE SO LONG!


Kommentarer
Postat av: carro

haha du d va nica kläder å skorna du:D haha på tiden!! haha vad tar du för dem andra? jag e rätt sugen på dem;P nä skojja bara:) pusspuss

2007-11-16 @ 14:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback