LUND :D

japp, då var man äntligen ledig en dag! man e så poppis så man får jobba överallt ;) haha, fast mindre kul iofs! tänker bara på pengarna!
Idag vaknade jag rätt sent, sov ut ordentligt! tog tåget med Elli in till lund =) träffade gammle klasskompisen petter med :) han e hemma en sväng från London, där han numera bor!

i Lund hade vi trevligt! gick o kollade affärer, blev inte så mkt, ja har handlat så mkt på senaste tiden så.. jag handlade en liten väska och elli en munk tröja! sen gick vi in på stadium, jag skulle byta mina träningsskor till en strl mindre! sen började det blir mörkt, vi gick in på en super mysig restaurang som heter STÄKET. dyr mat men fint! jag käkade oxfile m.pommes och bearnaiesås och elli som är vegetarian tog ett vegetariskt alternativ, någon Quorn filé !

sen flumma vi runder , och sedan begav oss till Sf där vi såg filmen: SOLSTORM! haha rätt cp film, man blev psykad av den! HALLELUJA! vår gud! haha en riktigt religiös film!

sen tog vi tåget hem efter den, hemma vid 21.30 tiden.. nu är ja trött o sleden o vil ta en dusch!

lägger upp lite bilder från ikv! : ) haft en mysigt kväll, de har börjat julskylta lite i lund med :) massa stjärnor o tomtar o tända ljus i träden..ooo älskar sånt..


Kommentarer
Postat av: elli

Híhi :D sött

2007-11-21 @ 11:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback