My feelings*~

Julen närmar sig, fucka jobbet! blir så lack, vill inte jobba julaftons kväll, hela jualfton blir förstörd!!! men jaha.. hon ber mig välja: tjänsten eller julafton! så jävla fräck hon e !!! det är det ända jag går o tänker på för tillfället...

om två veckor är det första advent.. sinnes!


just nu känner jag mig: lite nere, trött, ont i nacken, irriterad, förbannad, ledsen... hm vart tog det glada vägen??

hoppas alla får en trevlig helg, ja ska jobba så händer nog inget för min del.

först var det tre veckor,. nu är det två dagar =/ shiet... tiden går för snabbt, alldeldes för snabbt! vill inte!! snälla!!!!!! =`( Snälla stanna kvar!

fan, så typsikt! det blir aldrig bra! väntar på min stora lycka här i livet, aldrig haft ngn, kommer den ?

Jag begär bara en sak, kan någon sluta ta ifrån mig lyckan hela tiden!!!


image435

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback