Snart helj igen : )

yesyes, det e så sant!
och då är det dags för jägers igen! woohooo! förfest hos Crille igen den här ggn :) kan ju bli trevligt .
idag är det torsdag och gick faktiskt upp i hyffsad tid! kan ju bero på att igår åkte ja hem till sofia o deras ny byggda hus i lund =) skit flott var det =) vi gick på bio på kvällen vi såg supersugna, nja den var inte så bra som jag trott! det enda som var kul o inte äckligt o ja allmänt "killar" så var det MC LOVIN!!! ha ha fan vi garvar fort.åt det =P

aja.. sen åkte vi hem till henne o sov! vaknade vid tio idag, åt frukost o så, stack in till Nova, shoppade för 1500:- o allt var nästan bara inne på Gina Tricot! sååå mkt fint ju! köpte faktiskt en svart kuvetväska och en fin klänning som var skit dyr, som ja ska ha på nyår tänkte jag! så e det redan klart :) skit fin kläning, rätt lång och så glansigt tyg, tubtopp och ett bälte om midjan! sen köpte jag oxå en röd topp/klänning med lite knappar och en lila lång tunika och ett skit snyggt brett brunt bälte!

men men sen körde jag hem till lilla höör igen o då sitter man här, väntar faktiskt samtal ;)


image408
image410

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback