Bakis

jag börjar jobba om ungefär en timme, suck..jag e inte helt nykter än från igår! då började dagen så att jag jobbade från kl 08.00 o löberöd, sen kvällen jobba jag i höör.. hela dagen i full fart! sen efter jobbet hem snabbt duscha käka byta om sminka sig och ja ni vet allt det där =) sen hem tll madde o träffa madde, carro, nissen, tommy. festa lite där..sen vidare till puben i höör. där tog man ngn mer dricka, lide mkt folk faktiskt=) skit trevligt . snackade med en massa människor.

vägen hem från höör till mig var sjuk. klockan 03.00 på natten gick ja o Carro hem. vi sjöng o snacka med folk i tlfn, skrek o skrattade.. och mina skor var för stora så de glappade hela tiden =/ fick gå i snigel fart. inte konstigt vi aldirg kom hem. vi skulle slaggat på parkbänken vi såg carro :P hahah... sjukt. somna kanske vid 05.00 :S

ikväll får man se vad man pallar, har ju lovat lina o festa. men börjar 07.00 imorgon.. en repris lr? hahahaha, för vi har ju gjort så förr linis =P



Kommentarer
Postat av: Anonym

ja zorrz är sötis! ska till vetrinären med honom i mrogon bitti kl 9. Jobbat hela helgen ju, var helt slut idag så blev ingen träning! å så får man ingen sovmorgon imorgon heller:S men men får ta den på onsdag sen är det jobb tors-fre igen. Hur går det med jobb för dig? Hur mkt ska vi köpa för i julklapp tycker du? jag kommer nog handla mina för denna lönen, de mesta iaf för nästa lön blir mindre över. Pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback