bara därför .

Vem är ditt snyggaste hångel?
säger inte jag, kanske ngn av dom blir sårade =P

Yngsta respektive äldsta hånglet?
Yngsta - 89
Äldsta ? 85.

Har du hånglat med fler än en person under en 24-timmarperiod?
mm :S

Säg något du är nöjd med i ditt utseende.
Min rumpa ;)

Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig.
(Killar) klädstilen

Vilken är den pinsammaste skivan du äger?
spice girls :D

Vem är snällast i hela världen?
om jag ska vara ärlig så JAG SJÄLV! men man måste ju säga någon annan..hmm det blir svårt... såfall lilla mormor  : )

Vilken manlig/kvinnlig kändis skulle du kunna tänka dig att ha sex med?
är inte så mkt för kändisar . kan inte komma på någon just nu .

Har du ljugit för att få någon i säng?
Ljugit? Nej.

Har du snattat?
Nej.

Har du moonat?
verkligen inte!

Käraste ägodel?
platttången!!!

Vad skulle göra dig mest glad nu?
Att en viss person skulle ringa ;)

Vad har du varit mest rädd för i ditt liv?
att min mamma skulle dö, men det har hon oxå gjort. så kan knappt vara mer rädd nu :S

Vad är kärlek?
En stark varm pirrande känsla. en känsla av att man bara vill vara med den personen hela tiden, tänker bara på honom o ingen annan, man blir helt glad o galen :)

Vad skulle du göra annorlunda om du fick återvända bakåt i tiden och ändra en sak?
umgåts med min kär mor varenda dag! o sagt hur mkt ja älskade henne varje dag!! (fast d brukade jag göra, men lite till . )

Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?
Japp

Ordet är ditt.
var snälla mot varanndra! respektera att alla inte är som du . bemöt andra så som du själv vill bli bemött ! peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback