Förkyld !

nej inte nu !! nu börjar en förkyldning komma märker jag, helt seg i huvudet och snörvlar =/ men jag ska inte bli liggandes för det, jag måste jobba för en gång skull och ska festa på lördag ju ! får kurera mig med te o honung och c-vitamin och vitlök och panodil ! hoppas det inte bli mkt värre .

ikväll jag ska jobba på fogdaröd igen, 5 dagen nu.. 15.30-21.00 och imorgon ska de ha möte så då behöver jag vara där o passa de gammla. så då rycker jag in mellan 13-16 !
Nu ska jag gå o snyta mig och lägga mig o kolla tv en stund innan jag ska till jobb . det är de boende som smittat mig såklart!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

det gick bra. han fick medecin i öronen direkt så behöver inte köpa nått exktra=) Han ska bli frisk nu från dom äckliga skabben.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback