jobb o sånt

jappjapp.. idag har jag jobbat i löberöd, inom hemtjänsten! körde hem till gammlingar! hade aldrig varit där innan men fick en egen bil o en karta på var de bodde. vissa bodde ju ända mot sjöbo o harlösa..:S o vissa inne i löberöd, skit rädd ja skulle köra fel, men ja hittade fanemej=) stolt över mej själv! jobbade ensam idag . 8-12 var det så det var lugnt, nu är jag hemma o kl 17.00 ska jag jobba i fogdaröd på äldreboendet. till kl 21.00 sen får man se vad som händer efter det! fått lite mer jobb tider nu, skönt för behöver pengar! imorgon (lördag) jobb på fogdaröd 15.30-21.00 jobb söndag på fogdaröd 07.00-12.30, jobb i löberöd inom hemtjänsten på måndag från kl 08.00-17.00
*

jajemen, kanske blir många julkappar man ka handla i år! HAHA

nu ska jag vila mig en stund, föresten FAN vad god paj jag gjorde igår med lina=) mmmm... stolt över mig själv! köttfärspaj med svamp, vitlök, lök, paprika, riven ost m.m.! smaskens ! skit bra för min del för kan verkligen inte laga mat!men nu kan ja kanske .:) paj ia.f hehe o det är ju alltid nåt .

peace...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback