Nja, lite nytt kanske . . .

händer i så mkt nytt i livet just nu, varit på samma sätt i månader =) tagit studenten = INGEN F*CKING SKOLA!! WOOHOOO!

hösten är här ! festar varje fre-lörd bokstavligen talat!

fått en ny nära vän! linis! <3

jobbar som timanställd på ett äldre boende i fogdaröd, och inom hemtjänsten i löberöd!

fast... just nu har jag faktiskt fått en 50% tjänst på fogdaröds hemmet! ett tag framöver, hur länge jag får ha den märker vi..


oo ja, håret är fort. långt o blondt =) inte vågat förnya mig =) ÄN!

annars så e jag med mina vänner, tränar satan på glädejehuset! haha! och sover länge när jag kan ;) haha o häller i mig sprit på helgerna! haha

och jag o carro blir bara mer o mer störda för varje gång vi ses =) haha du e verkligen *flinis-vännen* Många sjuka o roliga helger har vi haft ! o mer kommer...

peace...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback