PartyParty!

som vanligt ! det fick bli en billig helg med ingen utgång !! och Glenn min Dans lärare hade fest! så det var ju passande! =) igår då.. i fredes var ja hos bettan kolla idol o snacka skit, blev ju som vanligt bjuden på en massa mat av hennes föräldrar=) fast ja redan var mätt=) hehe dem är alltid så brydda! o sen har bettsie fått en mini gris!! pelle :D såå sjukt söt, så han gosa vi oxå med lite..istallet =) såg en sjukt äcklig skräck film sen vågade knappt köra hem :S

sen igår då börja kvällen med lite flickkväll hos Lina med massa vin =) jag, lina, carro, ellen o susanne =) trevligt d där! snacka skit ,drack, lyssna på musik fotta (som vanligt) .m.m..

sen stack vi till Glenn! han bodde ju skit nära Linis, där var rätt mkt folk i hans lilla etta hehe.. fan va vi tjejer garva hela kvällen, kan tyvvärr inte dra upp d här vad det var vi garva åt men men kul hade vi =) kanske lite för fulla!!! HIGH FIVE CARRO! haha

i natt sov man fan inte många timmar! så är riktigt sleden ida, åkte hem till Lina köpte bingo lotter (riktig bakis dag) o trodde vi skulle vinna stort, men nä som vanlitg då! men kul var d o spela iaf =p hade köpt med oss mc donalds mat hem från eslöv .Fy fan vad mätta vi blev!

Nu ska ja sova! e sjukt trött . jobba imorgon.. 15.30-21.00 lite sådär lagom . . .







Kommentarer
Postat av: Slellen

Haha de va kul kul kul! Men bilden på mig när det ser ut som jag har klänning.. den sakna jag bland dessa bilder.. ;-) Kan du inte lägga upp den oxå så jag kan sno den? PuSS

Postat av: Slellen

Hehe ja de blev ju endel... :-) Ja jag stack till Johan min myra! Ja lätt.. jag tror jag har endel att prata om med dig.. :-P Lilla mission queen! ;-)

2007-10-29 @ 20:01:51
URL: http://slellens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback