Veckan som gått!

veckan som gått har varit mer eller mindre bra! har umgåts en del med lina och jobbat lite... farfars begravning var i torsdes! o syrran kom ner i ondes! inte roligt med begravning =/ vi saknar ju farfar! massa blandade känslor.. det påminde mycket om mammas begravning, samma låtar o samma kapell..rätt jobbigt för mig o min syster :`(
efteråt var det smörgåstårta i församlingshemmet med oss alla o prästen .

i går var det fest igen! Lilla Linis anordnade en liten fest i hennes lägenhet =) lite blandat folk, vi hade trevligt . blev ett besök på puben i höör oxå sen! la oss vid 04.00 ungefär..som vanligt he he ...

idag ska jag vara hos mormor! mysigt och vara där med ibland : ) orkar inte festa idag e helt slut i huvudet, har festat fre-lörd nu i flera månader!

har varit ute o gått långa runder med min syster nu i veckan oxå! skönt, fast det är riktigt ruggigt väder ute =/

nu ska jag kila! ha de gott! lite bilder från Linis fest nedan . . .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback