What a beautiful morning!

ja , helt klart ! idag gick ja upp 09.30 för en gång skull=) hehe skulle på arbetsintervju ieslöv! ett timanställningsjobb inom vården . gick rätt snabbt . men d verkar lovande, trro hon tyckte jag var bra! ja har de mesta som krävs ia.f .så de ringer väl snart om besked! atlid bra med lite jobb till! lär ju inte få fast jobb på ett bra tag .

efter vistelsen i eslöv begav jag mej hem till Lina . Vi tog en skön o lång prommenad i höör. tog typ 1,5 h! solen sken och d var mysigt . vi gick inom en djuraffär o kollade lite. hehe mest för skojs skull. sen gick vi in på LIDL köpte lite naturgodis och päron cider! törstiga som vi var, satte vi oss hemma hos henne o drack cider o åt godiset o läste tidningar=) bättre kunnde det inte vara en sån fin lugn solig dag .
när Lina skulle betala behövde hon visa legg! haha vi råkade ta cider med alcohol i :P vi började garva, undra vad hon i kassan tänkte. supa på en måndag?!? haha.. men vi blev ju dock inte fulla . det var trots allt 2,25% cider =)

sen nu ikväll har jag varit o svettats på gymmet! tränade weight lift! shit vilken träningsvärk jag kommer ha imorgon, men skönt =)

imorgon ska jag hem till mormor o sova där 1 natt eller 2 ... hoppas på god mat=) hi hi...


Kommentarer
Postat av: Slellen

Du laiiner, var är det jobbet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback