4 år =`(

Idag har dagen varit mer eller mindre jobbig.... idag är det exakt 4 år sedan sen min älskade mamma gick bort... den 27 september 2003 =/ känns så overkligt . vi vill ha dig här mamma! vi älskar dig så sjukt mkt, o v behöver dig bara mer för varje dag! gud vad världen är orättvis! varför ska en sån underbar själ behövas dras ifrån en? när man hade  det  himmla bra ts! hon var vårt allt. bästa vän och mamma på samma gång!

mormor o morfar kom hit i morse på en fika:) sen gick vi upp till mammas grav . planterade en blomma o så... stod där en stund, solen sken precis som d gjorde den dagen då mamma dog .

detta e så hemskt. kommer aldrig repa mig helt . mitt hjärta kommer aldirg läka. detta är så orättvitst vad har jag/vi gjort för att förtjäna detta?

kommer aldrig ha det så bra igen! mitt liv är helt annorlunda nu... suck...

Gud måste ha mist sin bästa ängel, det var väl därför han tog tillbaka dig! men på tok för tidigt!
Marie jacobi jönsson , den bästa människan som vandrade på jorden . <3


                                                                                   
image313  

Kommentarer
Postat av: Slellen

Jag kan aldrig säga att jag förstår dig, men jag kan ju säga att jag försöker.. Och känner verkligen hur hemskt de måste kännas.. :-/ Men du, du har alltid mig om de e nått glöm aldrig de! Vi får leka snart.. jag är ledig rätt mkt nästa vecka som det ser ut just nu.. vi kan ju ses då? puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback